CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 17, 2008

Junjung Ziarah Bersama KDYMM bagi Daerah Tutong


17/07/2008 (Khamis) : Pada hari ini, satu majlis ramah mesra dan junjung ziarah Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di Pertuan Negara Brunei Darussalam bersama rakyat dan penduduk di daerah Tutong telah pun diadakan bertempat di Kawasan Padang Kompleks Dewan Kemasyarakatan, Daerah Tutong, bersempena dengan sambutan ulang tahun hari keputeraan baginda yang ke 62 tahun.
.
Orang ramai dan murid-murid sekolah sudah pun membanjiri kawasan tersebut seawal jam 6.30 pagi. Ikut berangkat bersama baginda ialah Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota General Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah, Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Bendahara Seri Maharaja Permaisuara Pengiran Muda Haji Sufri Bolkiah, Yang Teramat Mulia Paduka Seri Duli Pengiran Muda 'Abdul Malik dan Yang Teramat Mulia Paduka Seri Duli Pengiran Muda 'Abdul Mateen.
.
Sejurus kedatangan baginda ke Pentas diraja, lagu kebangsaan "Allah Peliharakan Sultan" di mainkan, kemudian di teruskan dengan ucapan daripada Pegawai Daerah Tutong iaitu Awg Haji Jamain Bin Momin dan diteruskan dengan persembahan-persembahan padang. Majlis diteruskan dengan junjung ziarah bersama rakyat-rakyat daerah Tutong sebelum beredar ke dewan santap untuk santap tengahari.
.
Gambar lain boleh didapati di sini.

0 comments: